Saturday, February 13, 2010

warm up Bond for CNY holiday-13feb2010

pasai ptg ni nak balik kg....so terpaksa r warm up Bond kasi kompom kut2 api da padam naya weh jln jauh....kesimpulannya...still perfom mcm biasa...seko da tapau...ader seko ag sora mustimarrriiii...tp ade liat dan cerdik sikit,mengagah nk landing tapi naik semula..ari pun da paneh bkn ckp pikat xtahan,aku pun xtahan paneh lagu nih..simpan utk stok Mat Pok atau Merah r next time repeat,kalo da rezeki xkemana...
video
video

8 comments:

  1. argghhh .. kasi panas.. jer... pikat power tu ... selasa ni kita repeat lah ..

    ReplyDelete
  2. hati gua memang tengah panas ni beb...korang dok gasak BH...aku jugak dok kerja...

    ReplyDelete
  3. den punyo hati pun paneh ni,org lain poi jo tapau den pulak ponek menapak jo....senaman hehehe!Tahniah krn bungkuih bh.

    ReplyDelete
  4. korang mula dah menapau CNY. den pulak xdapat nk turun mikat lagi ni.....

    den duk sibok memancing ajo..... hahahihihoho...

    tahniah kojaiiiii ilebiu.......

    ReplyDelete
  5. din,hang poi mancing sobab ladung dah ponoh kan?...betui ka din.

    ReplyDelete
  6. Good start for Year of the Tiger !

    ReplyDelete
  7. sakan mu bro jai,...
    abis r bh mu kutip masuk ladung....... hahaha

    ReplyDelete
  8. memang CNY betul mu bro... jealous....congrate bro

    ReplyDelete